HTML

Despina

Sugárkövetés (raytracing) megvalósítása c++ nyelvben.

Friss topikok

  • tormanator: Az internet nagy hátránya, hogy még szabadidődben is beleszólnak abba, amit csinálsz. float oké, ... (2011.09.03. 19:26) 3D-s vektor osztály
  • tormanator: Látványosan elakadtál, akkor majd én folytatom. sugarkovetes.blog.hu/ (2011.09.03. 14:34) Metszéspontszámítás 1
  • sirpalee: Ne írj saját bmp mentőt. 1. OIIO - win alá macerás fordítani de megéri 2. devIL - egyszerű, fapad... (2010.12.08. 17:31) bmp fájlba mentés

Linkblog

Üdvözlök mindenkit!

2010.10.14. 17:47 despina

Ebben a blogban egy fejlesztési naplót fogok vezetni. A program sugárkövető (raytracing) technikával működő képalkotó rendszer lesz. A cél az, hogy egy általam kitalált nyelven leírt jelenetet rendereljen le és mentsen el bmp fájlba. A naplóban a napi munkát jegyzem majd fel. A program megírását nem most kezdem, ezért az első néhány posztban a már elkészített részeket jegyzem le utólag. Minderre azért van szükség, mert a program egy idő után eléri azt a méretet ami után már képtelen vagyok fejben tartani. Így viszont lesz az egyes részek működéséről részletes leírás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://despina.blog.hu/api/trackback/id/tr492372071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása